خريد اينترنتي ضد شوره و ضد خارش سر//اورجينال
خرید اینترنتی
خرید اینترنتی خرید پستی

ضد شوره و ضد خارش سر//اورجينال


ضد شوره و ضد خارش سر//اورجينال


مورد سبز از قديم الايام جهت تقويت مو بکار رفته است. آنچه را که عامه مردم تقويت مو ناميده اند يک واقعيت است که دلايل آن امروزه در تحقيقات علمي به اثبات رسيده است. عوامل مخرب خارجي مثل قارچها باکتري ها و عوامل حساسيت زا مثل مواد شيميايي موجود در پاک کننده هاي امروزي رنگبرها و رنگهاي مو به اشکال مختلفي باعث تخريب پوست به صورت التهاب شوره خارش و تضعيف مو به صورت خشکي موخوره و ريزش مو و نهايتا موجب نارضايتي افراد حساس مي گردند.

روغن مورد داراي ترکيبات متعددي است که مجموعا داراي خواص ضد قارچ (اعم از قارچ هاي بيماري زا و فرصت طلب) و همه باکتري هاي فرصت طلب و اغلب باکتري هاي بيماريزا بوده و با مهار رشد و نمو اين ميکروارگانيسم ها از اثرات تخريبي آنها بر سطح پوست و پياز مو جلوگيري مي نمايد.

دستور مصرف : جهت رفع خارش و ريزش مو محتويات يک ويال را در يکعدد شامپو (حدود 200 گرم) خالي کرده خوب بهم بزنيد و سر را با آن شستشو دهيد. دقت کنيد پس از ماساژ حداقل 10 دقيقه روي پوست بماند تا کاملا جذب و اثر ميکروبي خود را اعمال کند. قطعا پس از استحمام لطافت مو و سلامت پوست را براحتي احساس مي کنيد. در مورد شوره و حساسيت ها نيز به همين طريق عمل کنيد و جهت تقويت ابرو علاوه بر روش گفته شده مي توانيد ابرو را با ميرتول خالص چرب نمائيد.
تاثير ميرتول بر ابرو ها پس از حداقل 10 روز بهتر آشکار مي شود.
جهت لطافت و طراوت موها (بخصوص در مواردي که موها را رنگ کرده ايد) حدود نيم سي سي از ميرتول را در شانه بکشيد.(بهتر است اينکار را با بوسيله آب افشان انجام دهيد)
اين محصول به شماره بهداشت 142-77 است.


قيمت: 5000 تومان
لطفاً براي خريد ضد شوره و ضد خارش سر//اورجينال روي تصوير زير کليک کنيد.

خريد ضد شوره و ضد خارش سر//اورجينال




نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:








ارسال توسط رضایی

آرشیو مطالب
پيوند هاي روزانه
امکانات جانبی