خريد ارزان قيمت مجموعه 300000 انيميشن با فرمت gif
خرید اینترنتی
خرید اینترنتی خرید پستی

مجموعه 300000 انيميشن با فرمت gif


مجموعه 300000 انيميشن با فرمت gif


کمپاني Animation Factory يکي از شرکتهاي نرم افزار فعال در زمينه طراحي و عرضه انيميشن هاي GIF زيبا و بسيار با کيفيت است که تا به حال چندين پک کلکسيون منحصر به فرد خود را که شامل چند صد هزار انيميشن با کيفيت GIF است را منتشر کرده و توانسته طرفداران بيشمار علاقمند به اين انيميشن هاي کوچک ولي مفيد را از مجذوب خود کند.



Animation Factory Essential Collection 3 محصول جديد اين کمپاني، پکيج عظيم و کلکسيون بي نظيري از بيش از 300.000 انيميشن بسيار با کيفيت GIF در قالب 12 سي دي يا 2 دي وي دي است که همگي اين 300 هزار انيميشن زيبا توسط انيماتور ها و طراحان اين شرکت به صورت انحصاري خلق شده اند !

اين انيميشن هاي جذاب از تمامي موضوعات و دسته بندي ها مي باشد، موضوعاتي همچون تجارت ، تحصيلات ، ديني و مذهبي ، مردم ، ورزشي ، حيوانات ، پرچم کشورها ، کودکان ، اتومبيل ، موزيک و هر موضوعي که به ذهن شما خطور مي کند را دارا مي باشد.

هر يک از 12 CD موجود در پک Essential Collection 3 منو و دسته بندي جالب خود را دارد که دسترسي به تمامي انيميشن ها از تمامي موضوعات و دسته بندي ها را در قالب يک محيط گرافيکي جالب و سبک و تحت مرورگر مانند Internet Explorer يا Firefox ، سهل و آسان کرده است !



ويژگي هاي پک Animation Factory Essential Collection 3 در يک نگاه :


بيش از 300.000 انيميشن GIF انحصاري و زيبا و بسيار با کيفيت کمپاني Animation Factory .

هر يک از 300 هزار انيميشن اين پک عمدتا در سايز هاي مختلف از کوچک تا بزرگ و همچنين با پس زمينه هاي سفيد، سياه و ... وجود دارند که اين امر تعداد فايلهاي اين پک را به بيش از ميليون مي رساند !

بسيار ايده آل و عالي براي استفاده در صفحات وب ، ايميل ها، انجمن هاي گفتگو ، اجرا ها و اسلايد ها و هر پروژه و جاي ديگري که نياز به اين انيميشن هاي مفيد دارند !

تمامي 300 هزار انيميشن اين پک انحصاري شرکت Animation Factory بوده و توسط طراحان اين شرکت خلق شده است و هيچ يک تکراري و يا کپي نمي باشد !


قيمت: 4900 تومان
لطفاً براي خريد مجموعه 300000 انيميشن با فرمت gif روي تصوير زير کليک کنيد.

خريد مجموعه 300000 انيميشن با فرمت gif




نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:








ارسال توسط رضایی

آرشیو مطالب
پيوند هاي روزانه
امکانات جانبی