خريد پستي ويندوز 8 اورجينال
خرید اینترنتی
خرید اینترنتی خرید پستی

ويندوز 8 اورجينال


ويندوز 8 اورجينال


انتظارها به پايان رسيد !!!

يک سورپرايز ويژه و باور نکردني

وينــدوز 8 آمــد !

Microsoft Windows 8

شاهـکار جديـد و رويـايي مايـکروسافت

خودتان را براي ارتقاء بزرگ به سيستم عامل جديد مايکروسافت



آماده کنيد




پس از موفقيت ويندوز 7 و محبوبيت بالاي آن در ميان کاربران از مدتها پيش منتظر عرضه ويندوز 8 مايکروسافت و شاهکاري ديگر از اين شرکت بوده ايم و چندي پيش مايکروسافت رسماً در کنفرانس خود از ويندوز 8 پرده برداري کرد. اگر بخواهيم قابليت هاي جديد ويندوز 8 را در يک جمله خلاصه کنيم بايد بگوييم که با ويندوزي سريعتر، با پشتيباني از صفحه هاي لمسي و تبلت ها و همچنين فروشگاه برنامه مواجه هستيم. با توجه به اينکه ويندوز 8 به سخت افزار قوي تري نسبت به ويندوز 7 نياز ندارد تقريباً همه مي توانيم ويندوز 8 را نيز تجربه کنيم براي اجراي اين ويندوز به پردازنده 1 گيگاهرتزي، رم 1 گيگابايتي براي 32 بيتي و 2 گيگابايتي براي 64 بيتي نياز داريد که معمولاً 80 درصد کاربران امروزي از اين امکانات بهره مند هستند.


1 سي دي اورجينال قيمت : 4800 تومان







ويندوز ? بر روي ??? سيستم مختلف تست شده و نتايج اين تست ها همه موفقيت آميز بوده است. تعداد زيادي نرم افزار به صورت پيش فرض بر روي ويندوز ? نصب شده است. در يک جمله مي توان ويندوز ? را ويندوزي با سرعت و کيفيت بسيار بالا، امکانات و قابليت هاي بيشتر نسبت به ويندوز 7 و البته با نمايي دلپذيرتر در نظر گرفت.

گستردگي امکانات شبکه اي، سازگاري با بلوتوث 3 و USB3 ، قابليت شناسايي کاربر از طريق چهره وي و دريافت فرامين با تماس دست و سرعت بسيار سريع از جمله ويژگي هاي مهم ويندوز 8 است.

ويندوز 8 همچنين از شيوه هاي جديد نمايش اطلاعات پشتيباني کرده است که از جمله آنها مي توان به نمايش سه بعدي اطلاعات به صورت بي سيم و سازگاري با استاندارد HDTV اشاره کرد.

ويندوز 8 نسبت به ويندوز 7 بسيار سريع تر و راحت تر نصب مي شود و انتقال فايل ها و پوشه ها بسيار سريع تر صورت مي گيرد و مراحل نصب نيز ساده و کم کليک طراحي شده است. در واقع آپديت به ويندوز جديد در مقايسه با ويندوز 7 حدود ?? درصد سريع تر انجام مي شود.




جزء اولين کساني باشيد که ويندوز 8 را تجربه ميکنيد!

محصول ويندوز 8 در پک سليور اورجينال بسيار شکيل ارسال



مي گردد.

ضمن اينکه اين محصول ويژه داراي گارانتي و همچنين پشتيباني



کامل نصب ويندوز از طريق تلفن تماسي نيز ميباشد.

مشخصات اثر:

نام فارسي :ويندوز 8

نام لاتين : windows 8 Developer

حجم نرم افزاري روي حامل :4200



حداقل بستر سخت افزاري مورد نياز

VGA 128

HDD 4GB

512 RAM

1.4 p4


1 سي دي اورجينال قيمت : 4800 تومان





سفارش خود را بصورت اينترنتي ثبت کنيد و کالا را تحويل بگيريد، سپس وجه آن را

بپردازيد.

ويندوز ‌8 سيستم عاملي‌ جديد با امكانات فوق العاده








تا چندي پيش بسياري از کارشناسان فناوري اطلاعات، مايکروسافت را بدليل عدم ورود به دنياي تبلت‌ها سرزنش مي‌کردند و اعتقاد داشتند مايکروسافت در اين بازي از ساير رقباي خود جا مانده است. انتشار نسخه پيش‌نمايش ويندوز 8، بازي را کاملا به نفع مايکروسافت تغيير داد. با بررسي عملي اين نسخه مي‌توان دريافت که مايکروسافت در طي اين مدت بيکار ننشسته و تغييرات گسترده‌اي را در سيستم‌عامل خود اعمال کرده است. به نظر مي‌رسد مايکروسافت بدنبال فتح بازار تبلت‌ها است و بيشتر تغييرات جديد اعمال شده در اين سيستم‌عامل نيز در راستاي سازگاري بي نقص آن با تبلت‌ها صورت گرفته است.



اگر شما نيز مانند نويسنده مقاله از کاربران پروپا قرص ويندوز فون 7 باشيد، چندان هم از ديدن ظاهر گرافيکي جديد ويندوز 8 تعجب نکرده‌ايد. ويندوز 8 از دو ظاهر گرافيکي مجزا بهره مي‌برد که در کنار يکديگر کار مي‌کنند. بعد از بارگذاري سيستم‌عامل، با ظاهر گرافيکي جديد که با نام مترو شناخته مي‌شود روبرو خواهيد شد. مايکروسافت ظاهر گرافيکي مترو را اولين بار براي ويندوز فون 7 معرفي کرد که تبديل به يک تجربه موفق شد و اين موفقيت حاصلي جز طراحي دوباره آن در ويندوز 8 در بر نداشت. مترو يک رابط کاربري بسيار جذاب و راحت است که مي‌تواند تجربه بسيار خوبي را براي کاربران صفحه‌هاي لمسي به ارمغان بياورد. رابط کاربري مترو در عين حال که بسيار ساده و خلوت به نظر مي‌رسد، مي‌تواند اطلاعات مورد نياز شما را به بهترين نحو ممکن ارائه کند؛ بگونه‌اي که با يک نگاه سطحي به ظاهر گرافيکي مترو مي‌توانيد از جديدترين بروز رساني ها آگاه شويد، به برنامه‌ها و فايل‌هاي مورد علاقه خود دسترسي پيدا کنيد و آن‌ها را براحتي مديريت نماييد. هنگامي که بر روي دکمه استارت کليک مي‌کنيد، ظاهر گرافيکي مترو نمايش داده مي‌شود.




:: جهت مشاهده کليپ کار کردن با محيط مترو ويندوز 8 (Start screen) بر روي تبلت اينجا

کليک کنيد ::




ظاهر گرافيکي مترو از چندين کادر مربع و يا مستطيل‌شکل تشکيل شده است که اصطلاحا به هر کدام از آنها يک آيمر و يا Tile (کاشي) مي‌گويند. هر کدام از اين آيمرها اصطلاحا به مترو، پين (Pin) مي‌شوند. بنابراين مي‌توانيد برنامه‌هاي مورد نياز خود را که مي‌خواهيد هر چه سريع‌تر به آن‌ها دسترسي داشته باشيد، به مترو پين نماييد. اين قابليت تنها منحصر به برنامه‌ها نيست، عملا مي‌توانيد هر چيزي را به مترو پين کنيد، از يک آلبوم موسيقي گرفته تا يک فايل تصوير، يک صفحه وب و حتي اطلاعات تماس يک فرد! اما داستان به همين جا ختم نمي‌شود. آيمرها قابليت نمايش اطلاعات را به صورت زنده دارند و اين در واقع يکي از مهم‌ترين قابليت‌هاي ظاهر گرافيکي مترو به شمار مي‌رود. همان‌گونه که پيش‌تر نيز اشاره شد، يکي از ويژگي‌هاي مترو ارائه بيشترين حد از اطلاعات در چارچوب کم‌ترين فضاي ممکن است و قابليت نمايش زنده اطلاعات توسط آيمرها از جمله امکاناتي است که تحقق اين ويژگي را ممکن مي‌سازد. به عنوان مثال چنانچه يک آيمر را به ايميل اختصاص داده باشيد‌، تعداد ايميل‌هاي جديد بر روي آن درج مي‌شود و يا چنانچه يک آيمر براي RSS اختصاص داده باشيد، عناوين آخرين خروجي‌هاي RSSهاي مورد نظر شما به صورت متحرک بر روي آن نمايش داده مي‌شود. آيمر آب و هوا مي‌تواند خلاصه اطلاعات آب وهوايي چندين نقطه مورد نظر را به صورت زنده نمايش دهد.


بايد تا به الان متوجه شده باشيد که چرا تنها با يک نگاه به ظاهر گرافيکي مترو، مي‌توانيد بيشترين حد اطلاعات ممکن را بدست آوريد. بنابراين در يک جمع‌بندي تا اين‌جا مي‌توان ظاهر گرافيکي مترو را يک ظاهر قدرتمند و کارآمد ارزيابي کرد که ضمن اينکه ظاهر گرافيکي آن مي‌تواند کاربران خانگي را به خود جلب نمايد، در عين حال مي‌تواند نيازهاي کاري شما را بخوبي مديريت کند.

همان‌گونه که پيش تر نيز شرح داده شد، ويندوز 8 علاوه بر مترو، دسکتاپ دوست داشتني (!) سابق را نيز با خود بهمراه دارد. در ظاهر گرافيکي مترو، يک آيمر براي انتقال به دسکتاپ وجود دارد که با کليک روي آن مي‌توانيد دسکتاپ را مشاهده نماييد.





مايکروسافت هر روز بهتر از ديروز، دينگ دينگ!

همان‌گونه که مايکروسافت قبلا نيز وعده داده بود، ويندوز 8 با سرعت بسيار زيادي بوت مي‌شود، در بسياري از سايت‌هاي معتبر صحبت از بوت شدن دستگاه در کمتر از 8 ثانيه شده بود. حقيقت اين است که ما از کرنومتر براي اندازه‌گيري زمان بوت استفاده نکرديم و سرعت بوت نيز عددي نيست که بتوان براي آن مقدار ثابتي را تعيين کرد. فرضا نمي‌توان گفت سرعت بوت بر روي همه دستگاه‌ها کم‌تر از 8 ثانيه است و خيلي فاکتورهاي ديگر در اين زمينه دخيل هستند، اما مي‌توانيد به وضوح مشاهده کنيد که سرعت بوت بسيار کاهش يافته است و کم‌تر از آن چيزي است که فکرش را مي‌کنيد و به نظر مي‌رسد حداقل به نصف کاهش پيدا کرده است.

در ادامه به ويژگي هاي بارز جديد ويندوز 8 که آن را بهتر از ويندوز 7 کرده است مي پردازيم.





نـگاهي گـذرا به وينـدوز 8



- تغيير منوي استارت و قفل صفحه

منوي استارت به کل با محيط مترو تعويض شده است با باز شدن استارت همانند ويندوزفون Tile ها يا مربع و مستطيل هايي را مي بينيد که کنار هم چيده شده و هر کدام مخصوص کاري است. برخي از آنها برنامه هاي مورد نظر شما را اجرا مي کنند، در بعضي از آنها آپديت هاي شبکه هاي اجتماعي را مي بينيد، برخي گالري تصاوير هستند و برخي هم آخرين اخبار را از سايت هاي محبوبتان گردآوري کرده اند.




تصوير صفحه شروع ويندوز 8



1 سي دي اورجينال قيمت : 4800 تومان






مشخصات اثر:

نام فارسي :ويندوز 8

نام لاتين : windows 8 Developer

حجم نرم افزاري روي حامل :4200



حداقل بستر سخت افزاري مورد نياز

VGA 128

HDD 4GB

512 RAM

1.4 p4



- اينترنت اکسپلورر 10 (IE10)
ويندوز 8 همراه با اينترنت اکسپلورر 10 خواهد بود، به دنبال تغييرات اساسي نسبت به IE9 نباشيد هر چيزي که در IE9 ميبينيد با اينترفيس مترو جايگزين شده تا براي صفحه هاي لمسي مناسب تر باشد.




تصوير اينترنت اکسپلورر 10 در ويندوز 8




- جابجايي بين اپليکيشن ها (App Switching)
اگر در هنگام مرور به صفحه اي برسيد که از اينترفيس مترو استفاده ميکند ويندوز 8 از شما ميپرسد آيا به جاي اينکار در صفحه اپليکيشنها نمايش بدهد يا نه.
اين ويژگي در پيش نمايش کنفرانس build وجود نداشت. با کشيدن انگشت رو صفحه به سمت چپ به اپليکيشني که قبلاً از آن استفاده کرده ايد ميرويد.




تصوير جابجايي بين اپليکيشن ها در ويندوز 8




- پشتيباني از دو مانيتور
قابليت استفاده همزمان از دو مانيتور چيز جديدي نيست و در ويندوزهاي قبلي هم بود، با اين حال مايکروسافت گفته ميتوانيد در يک مانيتور از استايل مترو استفاده کنيد و در مانيتور دوم دسکتاپ معمول را داشته باشيد.




تصوير پشتيباني از دو مانيتور در ويندوز 8



1 سي دي اورجينال قيمت : 4800 تومان






- Lock Screen
Lock Screen جديد ويندوز 8 از دنياي گوشي هاي هوشمند تاثير گرفته است و مانند بيشتر آنها در اين صفحه نشانگر باطري، وضعيت اتصال به شبکه هاي مختلف، ساعت، تاريخ و اخطارهاي مختلف قرار دارند.




تصوير Lock Screen ويندوز 8




- اشتراک گذاري تصاوير
تصاوير با استفاده از اينترفيس مترو در اکانت هاي بيشماري قابل اشتراک گذاري هستند، از فليکر تا فيس بوک توسط مترو پيشتيباني ميشود پس نگراني در اين مورد وجود ندارد.




تصوير اشتراک گذاري تصاوير مترو ويندوز 8




- بهينه سازي جستجو و Task Manager
جستجو نيز در اين ويندوز بهينه شده است و نه تنها از طريق منوي Charms بلکه از منوي استارت مي توانيد به جستجو بپردازيد. کافيست منوي استارت را باز کرده و شروع به تايپ کنيد نتايج از ميان برنامه ها، فايل ها و سايت ها به شما نمايش داده مي شود و در تنظيمات جستجو مي توانيد مشخص کنيد که به طور مثال اينترنت اکسپلورر نتايجي را از سايت Bing در جستجو ها نمايش دهد.

Task Manager نيز به نظر مي رسد پس از حدود 20 سال يک تغيير اساسي کرده است! در تسک منيجر جديد مي توانيد علاوه بر ميزان مصرف CPU و RAM هر يک از برنامه ها مقدار سرعتي که برنامه ها از اينترنت دانلود و يا به آن آپلود مي شوند را مشاهده کرده و سرعتي را که از هاردديسک مصرف مي کنند ببينيد. تمامي برنامه ها به دسته هاي جداگانه مخصوص Process هاي ويندوز، بک گراند و در حال اجرا تقسيم بندي شده اند و برنامه هايي که ميزان مصرف بالايي دارند رنگي شده اند و برنامه هاي مشکوک در تسک منيجر مشخص شده اند.




تصوير Task Manager ويندوز 8




- مديريت پردازش ها (Managing Processes)
اين هم نگاهي عميقتر به نمودارهاي Task Manager، پرمصرف ترين پردازش ها در اين پنجره برجسته ميشوند.





تصوير مديريت پردازش ها در ويندوز 8




- کيبورد مجازي
استفاده از کيبورد مجازي ويندوز 8 راحت است، ويندوز 8 از تشخيص دست خط پشتيباني ميکند و ميتوانيد با قلم و انگشت از آن استفاده کنيد.




تصوير کبيورد مجازي ويندوز 8




- کيبورد بندانگشتي (Thumb Keyboard)
قابليت استفاده از کيبورد بند انگشتي براي کار با تبلت ها که به خاطر سنگين بودن با دو دست نگه داشته مي شوند مناسب است. خوشبختانه اين قابليت در تبلت آزمايشي که سنگين هم بود! وجود داشت.




تصوير کيبورد بندانگشتي ويندوز8




- Visual Studio
Visual Studio 2011 Express نسخه کم حجمي است که مايکروسافت براي توسعه دهندگان ترتيب داده است تا بتوانند اپليکيشن مترو مورد نظرشان را بسازند. Visual Studio 2011 با HTML5 و XAML به راحتي کار ميکند.

http://www.bazdid.org/upload_pic/1328212894.png



تصوير Visual Studio ويندوز 8




- کپي و انتقال پيشرفته تر
در ويندوز 8 اگر چندين عمليات کپي و انتقال فايل داشته باشيد، همگي در يک پنجره و البته جداگانه نمايش داده مي شوند. به صورتي که براي هر کدام سرعت انتقال و درصد انجام شده مشخص بوده و مي توانيد هر عمليات را جداگانه متوقف کرده و بعداً ادامه دهيد.






- منوي Charms
منوي Charms منويي است که در سمت راست از مانيتور ظاهر مي شود تا با آن کارهاي اضافه مانند جستجو، به اشتراک گذاري و تنظيمات انجام دهيد. اين منو در هر برنامه متفاوت است مثلاً در مرورگر مي توانيد به جستجو و اشتراک متون بپردازيد و در برنامه هاي ديگر تنظيمات نور و صدا را انجام دهيد. قابليت اشتراک گذاري با Charm بسيار جالب است به طور مثال هر صفحه يا عکسي را مي توانيد با يک لمس يا کليک در شبکه هاي اجتماعي مثل فيس بوک به اشتراک بگذاريد.





مشخصات اثر:

نام فارسي :ويندوز 8

نام لاتين : windows 8 Developer

حجم نرم افزاري روي حامل :4200



حداقل بستر سخت افزاري مورد نياز

VGA 128

HDD 4GB

512 RAM

1.4 p4



1 سي دي اورجينال قيمت : 4800 تومان




- پشتيباني از چيپست هاي ARM
يکي ديگر از ويژگي ها بسيار خوب ويندوز 8 پشتيباني از چيپست هاي ARM است. با پشتيباني از اين چيپست ها به راحتي مي توان گجت هاي بهتري مانند تبلت ها را با ويندوز 8 ارائه کرد و به اين ترتيب مايکروسافت خيلي جدي تر از پيش به رقابت تبلت هاي اندرويدي و iPad وارد مي شود.






- قابليت عالي Reset and Refresh
در قابليت Reset and Refresh ويندوز 8 مي توانيد تنظيمات پيش فرض سيستم عامل را بازگردانيد. اين قابليت با Reset to Factory ابزارهاي ديگر يک تفاوت عمده دارد و آن هم امکان تهيه بک آپ از اطلاعات فعلي پيش از ريست کردن سيستم عامل است. به اين ترتيب پيش از پاک شدن همه فايل ها، کاربر مي تواند از اطلاعات خود نسخه پشتيبان تهيه نمايد و سپس سيستم عامل را با Reset and Refresh تازه و سرحال کند.

قابليت و امکانات ويندوز 8 باعث مي شود به ندرت دچار مشکلات جدي سيستمي شويد اما اگر زماني دچار اين مشکل شويد، Refresh and Reset کمک بزرگي به شما خواهد کرد.






- فروشگاه برنامه Windows Store
نبود يک فروشگاه برنامه در ويندوز يکي از کمبود هاي آن نسبت به Mac OS محسوب مي شود که در ويندوز 8 اين کمبود برطرف شده است. در اين فروشگاه به راحتي مي توانيد برنامه هاي خود را خريداري کنيد و اگر برنامه نويسي مي دانيد برنامه هاي خود را پس از تأييد مايکروسافت به فروش بگذاريد.








با امکانات و ويژگهاي منحصربفرد ويندوز 8 آشنا شويد :

• حداقل‌هاي سخت‌افزار مورد نياز براي اجراي ويندوز 8

• تمام اپليکيشن هاي ويندوز 7، به راحتي روي ويندوز بعدي اجرا خواهند شد.

• اخطار هاي مربوط به آپديت هاي امنيتي در سمت راست و پايين صفحه log-in قرار مي گيرد.

• تسک منيجر جديد ويندوز اپليکيشن ها را در زمان اکتيو نبودن، به حالت تعليق در مي آورد. (مصرف رم کمتر)

• ايجاد امکان جديد "Reset and Refresh PC" و ساده شدن پاکسازي و بازگشت به تنظيمات قبلي (Restore)

• پشتيباني از چند مانيتور، و قابليت جديد استفاده از يک پس زمينه براي چند مانيتور و اختصاصي کردن تسک بار براي هر مانيتور.

• پشتيباني از قابليت چند لمسي براي اينترنت اکسپلورر 10

• بهبود قابليت ذره بين براي دسکتاپ

• قابليت استفاده از حالت کيبرد Thumb-by-Thumb.

• پشتيباني از فضاي مجازي SkyDrive و يکپارچگي با تمامي اپليکشن هاي تحت سيستم ابري.

• استفاده از استايل مترو براي اپليکيشنهاي ايميل، تصاوير، تقويم و مخاطبين همراه با حساب کاربري Windows Live

• قابليت هماهنگ سازي تنظيمات، در دستگاه هاي ويندوز 8
در واقع اگر شما تنظيمات خاصي را روي کامپيوترتان انجام داديد نيازي نيست دوباره براي تبلت تنظيمات را انجام دهيد کافيست تنظيمات را هماهنگ يا sync کنيد

• سيستم فايل ReFS
مايکروسافت اعلام کرده که سيستم فايل جديد نيازهاي امروز و آينده را براي ذخيره سازي اطلاعات پوشش مي دهد و قادر است از داريو هاي حجيم پشتيباني نموده و اطلاعات را با ضريب اطمينان بسيار بالا ذخيره کند. براساس اعلام مايکروسافت ReFS در واقع مکمل NTFS است

• کاربران نسخه پيش نمايش ويندوز هم آپديت هاي جديد را دريافت خواهند کرد.

• حتي کامپيوتري با نسل اول پردازنده هاي اتم و 1 گيگابايت رم هم قادر به اجرا کردن ويندوز 8 مي باشد.

• هم اپليکيشن هاي تحت مترو و هم اپليکيشن هاي کلاسيک ويندوز، در اپ استور مايکروسافت به فروش خواهند رسيد.

• دستگاه هاي ويندوز هشت به چيپ NFC هم مجهز شده اند.
NFC راهي براي تبادل فايل ها در فاصله نزديک (در حد چند سانتيمتر) است. در ويندوز 8 شما ميتوانيد با گرفتن يک فايل و هل دادن آن به سمت دستگاه NFC دار ديگر فايل را منتقل کنيد.

• سيستم ورود بر پايه عکس (photo-based system)

• اپليکيشن ها مي توانند با يک ديگر ارتباط برقرار کرده و هم را درک کنند! البته اگر براي اين کار نوشته شده باشند.

• نرم افزار آنتي ويروس داخلي هم در ويندوز 8 قرار خواهد گرفت.

• نسخه ويندوز 8 براي تبلت ها مجزا از نسخه دسکتاپ نيست.

• پشتيباني از دستگاه هاي مبتني بر ARM

• بهبود کپي ، انتقال ، تغيير نام و حذف فايل ها

• ويندوز 8 دي همه جا با Windows to Go
با کمک يک فلش درايور محتوي تمام تنظيمات، برنامه ها و فايل هاي ويندوز، سيستم خود را در هر مکاني راه اندازي کنيد

• فروشگاه ويندوز (مشابه فروشگاه اپل، مي توانيد ابزارها و برنامه ها را بخريد و يا دانلود نماييد)

• رابطه کاربري با METRO Ul (تجربه يک محيط کاملا تعاملي و ساده)

• امنيت بهتر (امنيت در اينترنت بدون آسيب رساندن به اطلاعات همچنين مي تواند کليه ويروس ها و برنامه هاي مخرب را با استفاده ار آخرين نسخه Windows Defender از بين ببرد)

• اينترنت اکسپلورر 10 (پشتيباني از CSS3 , HTML5 و شتاب دهنده سخت افزاري براي داشتن يک تجربه خوب از وب)

• بوت شدن بسيار سريع !

• ابزارهاي هميشه فعال (بدون از دست دادن و اتلاف منابع و زمان در هنگام راه اندازي ابزارها و برنامه ها هميشه فعال و در حال اجرا هستند)

• حداقل استفاده از رم (مي توانيد ويندوز 8 را با کمتر 300 مگابايت رم به بهترين شکل استفاده و مديريت کنيد)

• پلت فرم واحد (مي توانيد از اين سيستم عامل، بر روي تمامي پلت فرم هاي موجود نظير رايانه شخصي، لپ تاپ، تبلت و گوشي هاي موبايل استفاده کنيد)

• Task Manager تغيير يافته با نمايش اطلاعات کامل از برنامه هاي در حال اجرا

• حفظ اطلاعات کامل سيستم در هنگام اجبار به ريستارت سيستم

• پشتيباني از طيف وسيعي از دستگاه هاي جانبي

• ساپورت GPS و سنسورهاي نوري و مادون قرمز

• اسکن صورت کاربران براي لاگين کردن در سرويس هاي مختلف

• نمايش تصاوير و ويدئوهاي سه بعدي بدون نياز به عينک مخصوص

• داراي 10ها تم مختلف و زيبا


قيمت: - تومان
لطفاً براي خريد ويندوز 8 اورجينال روي تصوير زير کليک کنيد.

خريد ويندوز 8 اورجينال




نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:








ارسال توسط رضایی

آرشیو مطالب
پيوند هاي روزانه
امکانات جانبی