خريد آموزش زبان روسي با متد Pimsleur
خرید اینترنتی
خرید اینترنتی خرید پستی

آموزش زبان روسي با متد Pimsleur


آموزش زبان روسي با متد Pimsleur


آموزش مكالمه زبان پيمزلر كه در مورد آموزش زبان انگليسي در ايران بنام روش زبان نصرت شناخته شده است يكي از قوي ترين و كاملترين روشهاي موجود در زمينه فراگيري زبان مي باشد .


اگر تا اندازه اي به زبان انگليسي مسلط باشيد، اين دوره آموزشي از سطح مبتدي تا عالي، بدون استفاده از كتاب، شما را در يادگيري زبان روسي كمك خواهد كرد.

در ابتدا مكالمه اي پخش ميشود، سپس روي تك تك لغات و جملات مكالمه تاكيد شده و معني و طرز تلفظ آنها آموزش داده ميشود.

اين دوره آموزشي در سه سطح ارائه شده كه هر كدام شامل 30 درس جداگانه ميباشد.همچنين يک سي دي نيز که شامل دروس اضافي براي آموزش روسي ميباشد نيز همراه مجموعه تقديم شما خواهد شد.



آموزش مكالمه زبان بصورت كلمه به كلمه و تكرار كلمات همراه با گوينده و ساختن جمله با كلمات بيان شده در حافظه موقت قرار گرفته و تكرار در ادامه دروس و يادآوري آنها در فواصل زماني تعيين شده با عث مي گردد اطلاعات از حافظه موقت به حافظه اطلي منتقل گردد و محفوظات ماندگار شوند .



در اين روش با صرف زمان حداكثر روزي يك ساعت بعد از گذشت 90 روز آموزش هر زبان را به راحتي فرا خواهيد گرفت. فايل دروس به فرمت صوتي مي باشد و در تمامي دستگاههاي بخش صدا ( وي سي دي خانگي - دستگاه پخش سي دي ماشين و يا خانه - MP3 پلير - و ... ) و كامپيوتر قابل اجراء مي باشد.

بر پايه ي تحقيقات دکتر پيمزلر زبانشناس و محقق دانشگاه يو سي ال اي طراحي شده.





مهمترين وجه تمايز اين متد از ديگر روشها :

* ياد آوري بين زماني مندرج ( بر پايه ي قواي ذهني و به خاطر سپري اطلاعات جديد در بزرگسالان)

* اصل پيش بيني (پرسش از دانشجو بر اساس آموخته هاي جديد).

برنامه بر پايه ي يادگيري زنده: بکار گرفتن دانشجو در موقعيتهاي روزمره و واقعي براي يادگيري و تمرين آموختهاست درست بمانند اينکه در کشور بيگانه حضور فيزيکي داريد. بر اساس اين روش در هر زباني يک هسته ي کلامي وجود دارد که با فراگيري مجموعه ي لغاتي که بيشترين و ضروريترين کاربرد را در هر زباني دارند ميتوان بي آنکه مغز را با لغات غير ضروري و اطلاعات غير کاربردي انباشته کرد زبان را آموخت.

اين دوره در اصل روي سه پكيج جداگانه و 90 درس مربوطه، مجموعا روي 48 CD صوتي ارائه ميشود.ما براي راحتي شما آنرا بصورت فايلها فشرده که بالاترين کيفيت را دارا ميباشد تقديمتان خواهيم کرد تا براحتي بتوانيد در همه جا از آن استفاده کنيد.

تنها از طريق شنيدن : مانند يک جاسوس ياد بگيريد و مانند يک Native سخن بگوييد
دوره هاي آموزشي Pimsleur براي کساني طراحي شده است که مي خواهند در کوتاه ترين زمان ممکن يه يک زبان خارجي سخن بگويند.طراحي و پياده سازي اين مجموعه هاي آموزشي بيش از 40 سال زمان برده است و اکنون توسط FBI و CIA و بسياري از موسسات معتبر در سطح جهان مورد استفاده قرار مي گيرند.اين مجموعه ها بسيار کارآمد مي باشند و تمام نياز هاي شما را برطرف خواهند کرد.


تضمين يادگيري از سوي پيمزلر :
ممکن است شما قبلا يادگيري يک زبان جديد را آزموده باشيد ولي به نتيجه دلخواهتان نرسيده باشيد.نا اميد نشويد هم اکنون وقت آن است که متد يادگيري خود را تغيير دهيد.بسته به زبان مورد علاقه شما از 10 تا 30 روز زمان نياز خواهيد داشت تا بتوانيد بخوبي به آن زبان صحبت کنيدشرکت Pimsleur تضمين کرده است در صورتي که شما نتوانستيد به زبان مورد نظرتان صحبت کنيد تمام هزينه دريافتي از شما را بازگرداند.ميتوانيد از هم اکنون يادگيري زبان جديد را شروع کنيد.


به سرعت هر زباني را ياد بگيريد
مطالعات متعدد اين مطلب را مشخص کرده است که تمامي افراد Native تنها 2500 کلمه و اصطلاح متفاوت را در مکالمات روزمره خود استفاده مي کنند.دکتر Pimsleur تمامي عمر خود را صرف شناسايي اين اجزاي سازنده زبان کرده است.با استفاده از روش پيمزلر شما لغات مورد نياز را ياد خواهيد گرفت.در پايان هر دوره شما خواهيد آموخت که اين 2500 کلمه و اصطلاح را چگونه به کار ببريد.شما زبان مورد علاقه تان را در کمترين زمان خواهيد آموخت.


دکتر Pimsleur
دکتر پيمزلر به مدت 40 سال به تدريس زبان هاي مختلف پرداخته است.وي متوجه شد که کودکان توانايي خاصي در يادگيري زبان هاي جديد دارند.به همين خاطر است که تعداد زيادي کودک 5 ساله دو زبانه وجود دارد.دکتر پيمزلر تمامي عمر خود را صرف توسعه روش جديدي کرد که بوسيله آن شما به عنوان يک فرد بالغ بتوانيد يک زبان جديد را به خوبي يک کودک ياد بگيريد.ممکن است شما تا بحال متوجه اين امر نشده باشيد که زبان مادريتان را با روش Pimsleur ياد گرفته ايد!


کودکان به شيريني علاقه دارند!
شما وقتي اولين شيريني عمرتان را خورديد چند ساله بوديد؟لطفا نخنديد!آيا قبل از اولين گاز شما مي دانستيد که شيريني چيست؟پدر و مادر شما ، شما را مجبور نکردند که کليه اجزاي تشکيل دهنده شيريني را بدانيد.ولي شما مطمئنا مي دانستيد که مي توانيد سوال کنيد!پيمزلر يادگيري زبان را بسيار راحت کرده است.با اين روش شما همانند يک کودک در هر دقيقه يک جزء از زبان را ياد ميگيريد.


هدف
روش Pimsleur همانگونه است که يک روش ايده آل يادگيري زبان بايد باشد : سريع، مفرح و آسان!بسياري از دانشجويان زبان خارجه با يادگيري زبان جديد مشکل دارند.کتاب هاي درسي آنها قواعد گرامري و لغات پراکنده را به آنها ياد مي دهد.ولي کتاب هاي درسي به تنهايي براي يادگيري زبان کافي نيست.تنها هدف شما اين است که زبان را کاملا طبيعي صحبت کنيد.دکتر پيمزلر هر درس را به عنوان پيش زمينه اي براي درس بعد طراحي کرده است.شما به طور مستمر به دانسته هاي قبلي خود مي افزاييد.


روش Pimsleur علمي است
روش پيمزلر بسيار موثر است زيرا بر اساس روش اوليه و ذاتي انسانها براي يادگيري زبان مادري شان بنا شده است.تاريخ شفاهي قبل از تاريخ نوشتاري پديد آمد.در دوران باستان بيشتر مردم و حتي شاهان توانايي خواندن و نوشتن نداشتند.و حتي امروزه نيز بعضي افراد قادر به خواندن نيستند.روش پيمزلر شما را در يک محيط قرار مي دهد که از طريق شنيدن قادر خواهيد بود قواعد هر زباني را ياد بگيريد.پس از يادگيري قواعد به سرعت کلمات و عبارات را نيز خواهيد آموخت.

شما ميتوانيد به راحتي و به کمک اين مجموعه زبان روسي را ياد گرفته و به راحتي صحبت کنيد


قيمت: 8900 تومان
لطفاً براي خريد آموزش زبان روسي با متد Pimsleur روي تصوير زير کليک کنيد.

خريد آموزش زبان روسي با متد Pimsleur




نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:








ارسال توسط رضایی

آرشیو مطالب
پيوند هاي روزانه
امکانات جانبی