فروش پستي آموزش جامع زبان انگليسي Learn to speak English
خرید اینترنتی
خرید اینترنتی خرید پستی

آموزش جامع زبان انگليسي Learn to speak English


آموزش جامع زبان انگليسي Learn to speak English


با امکانات فارسي و کتابچه الکترونيکي راهنماي استفاده و برنامه ريزي آموزشي
آموزش زبان انگليسي از صفر (آموزش حرفها و عددها) تا سطوح پيشرفته
محيط بسيار جذاب,آموزش به کمک انيميشن,عکـس و فيلم ,آناليز صدا
داراي روش آموزش منحصر بفردي است که يادگيري زبان توسط شما را به يک تجربه شخصي تبديل ميکند. روش خودآموزي اين نرم افزار شما را قدم به قدم با زبان انگليسي آشنا مي‌کند. اين نرم افزار به شما کمک ميکند تا تواناييهاي خود را در زمينه‌هايي که مايل هستيد، افزايش دهيد و همانطور که مايليد قدم به قدم و با سرعت دلخواه خود پيش رفته و با ارزيابي کار خود و ايجاد برنامه درسي دلخواه به موفقيت دست يابيد.اين نسخه از نرم افزار حاوي درسهايي است که قدم به قدم شما را در يادگيري زبان انگليسي ياري داده و تواناييهاي پايه‌اي شما از طريق تمرين، دوره و به کارگيري درسهاي وسيع و تکرار مطالب تقويت خواهد کرد.با استفاده از تصاوير، فيلم‌ها، متون انگليسي، صدا و درسهايي همچون مکالمات بين شما و شخصيتهاي گوناگون، محتواي مطالب درسي به بهترين نحوه به شما منتقل خواهد شد.

صفحه اصلي نرم افزار(Home) جايي است که شما بايد کار خود را آغاز کنيد. در اين صفحه دکمه‌اي بنام Tour وجود دارد که با کليک بر روي آن با بخش‌هاي مختلف نرم افزار آشنا شده و متوجه خواهيد شد که چگونه ميتوان به بهترين صورت از اين نرم افزار استفاده کرد.

اين نرم افزار به طريقي طراحي شده است که به شما کمک ميکند تا تواناييهاي گفتاري(Speaking)، شنيداري(Listening)، خواندن(Reading) و نوشتن(Writing) خود را تقويت کنيد.

در بخش ضرورت زبان(language Essential) ياد ميگيريد که چگونه بايد حروف صدادار، بي‌صدا و ترکيب آنها را ادا کرد. در ضمن در اين بخش با الفباي زبان انگليسي و کلمات کليدي که در مکالمات روزمره بکار ميرود آشنا خواهيدشد.

در دروس ابتدايي(Basic Course) کلمات و عباراتي را مي‌آموزيد که براي شروع صحبت به زبان انگليسي به آنها نياز داريد. شما ميتوانيد طريقه تلفظ اين لغات و عبارات را با استفاده از تمرينات موجود و يا مکالمات شبيه‌سازي شده با افراد انگليسي زبان تمرين کنيد.

دروس جامع(Comprehensive Courses) حاوي ساختارهاي اوليه و اصولي زبان است. اين دروس عميقا به شما کمک ميکنند تا تواناييهاي شنيداري و گفتاري خود را افزايش دهيد.

در دروس تکميلي(Extended Courses) با امکانات متعددي در زمينه‌هايي مانند تجارت، علاقه‌هاي عمومي و روابط اجتماعي آشنا خواهيد شد.
فيلم‌هاي آموزشي- فرهنگي به شما اجازه ميدهند تا با راحتي و آرامش بيشتر با زبان و فرهنگ مردم ساکن در کشورهاي انگليسي زبان آشنا شويد.

علاوه بر دروس فوق اين نرم افزار حاوي ابزاري است که به تواناييهاي شما در هر زمينه‌اي مي‌افزايد و در هر زمان که بخواهيد قابل دسترسي هستند. اين ابزار عبارتند از :
بخش وضعيت پيشرفت(Progress) ميزان شکوفايي و پيشرفت شما در درسهايي را که تاکنون با موفقيت پشت سر گذاشته‌ايد بيان خواهد کرد.
بخش تنظيمات به شما اجازه ميدهد تا برنامه را با نيازهاي خود تنظيم کنيد.
فرهنگ لغات نرم افزار شامل تمام لغات مورد نياز شما که در اين نرم افزار آموزشي با آنها برخورد خواهيد کرد، مي‌باشد و علاوه بر آن لغاتي را که به عنوان کلمات پيشرفته در نظر ميگيريم در بر خواهد داشت.
بخش گرامر شامل ساختارهاي مختلف دستور زبان انگليسي تمام دروس مي‌باشد.

اين مجموعه براي کـساني که هيچگونه آشنائي مقدماتي با زبان ندارند مانند نوجوانان بسيار بسيار موثر تر از سيستم هاي پيشرفته مانند Tell Me More مي باشد.

اين مجموعه بي نظير در قالب 4 عدد سي دي عرضه مي شود.


قيمت: 10000 تومان
لطفاً براي خريد آموزش جامع زبان انگليسي Learn to speak English روي تصوير زير کليک کنيد.

خريد آموزش جامع زبان انگليسي Learn to speak English




نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:








ارسال توسط رضایی

آرشیو مطالب
پيوند هاي روزانه
امکانات جانبی