خرید اینترنتی
خرید اینترنتی خرید پستی

(اورجينال) Windows 7 Smart Edition


(اورجينال) Windows 7 Smart Edition


تعدادي از ويژگي هاي مطرح جديد ويندوز ? در يک نگاه :

- ويژگي هاي ظاهري جديد همچون Windows Aero به مراتب پيشرفته تر و زيباتر، ويژگي Desktop Slide Show !

- Windows Explorer بسيار تواناتر با قابليت هاي آرشيو مجازي و جستجوي باز و …

- Taskbar بسيار پويا با قابليت هاي منحصر به فرد جديد که از حالت يک نوار ساده خارج شده است و عمده ترين تغيير خود را از ويندوز ?? تا ويستا در ويندوز ? کرده است !

- – بهره مندي از Windows Media Player 12 ، Internet Explorer 8 و Direct X 11 .0 !

- ويژگي هاي متعدد مديريتي پنجره ها و کليد هاي ميانبر متعدد و جديد براي ويندوز ? .

- ويژگي هاي متعدد مالتي مديا و سينماي خانگي به همراه پشتيباني سيستم عامل از اکثر فرمتهاي رايج صوتي و تصويري و حتي High Definition !

- سرعت بالاي Boot سيستم و بالا آمدن سريع آن در قياس با ويندوز ويستا !

- بهبود چشمگير ويندوز در زمينه Touch Input و همچنين Speech Recognition !

- پشتيباني عالي از CPU هاي چند هسته اي و حتي پشتيباني همزمان از دو کارت گرافيک از دو کمپاني مختلف روي يک سيستم !

- نسخه جديد و تغيير يافته تمامي نرم افزارهاي دروني ويندوز از جمله Paint و Wordpad و …

- آيتم هاي متعددي افزوده شده به Control Panel ويندوز از جمله ClearType Text Tuner, Display Color Calibration Wizard, Gadgets, Infrared, Recovery, Troubleshooting, Workspaces Center, Location and Other Sensors, Credential Manager, Biometric Devices, System Icons, Windows Action Center

توضيحات: با قابليت نصب اتوماتيک ويندوز و برنامه هاي کاربردي
ويژگي هاي اين ويندوز:
نصب آسان و اتوماتيک
بدون نياز به شماره سريال
دهها برنامه کاربردي نصب اتوماتيک
تم اختصاصي
نسخه فارسي ديکشنري بابيلون
عدم دستکاري سورس ويندوز
نصب خودکار زبان فارسي و فونت هاي متنوع فارسي
سرعت بالاي اجراي برنامه ها
شامل : .Net Framework ، Flash Player ، DirectX Microsoft Visual C 2010 و …
همراه با Office 2007
و دهها امکانات ديگر…

تعداد: ? DVD
اورجينال
شماره مجوز : 155/ 56872


قيمت: 10000 تومان
لطفاً براي خريد (اورجينال) Windows 7 Smart Edition روي تصوير زير کليک کنيد.

خريد (اورجينال) Windows 7 Smart Edition





تاریخ: چهار شنبه 7 تير 1391برچسب:,
ارسال توسط رضایی

نرم افزار قدرتمند تست و ارزيابي سيستم(PCMark 2011 ) اورجينال


نرم افزار قدرتمند تست و ارزيابي سيستم(PCMark 2011 ) اورجينال


نرم افزار قدرتمند تست و ارزيابي سيستم PCMark 2011

نرم افزار PCMark Vantage Pro يک نرم افزار ارزيابي و تست سيستم است که توسط کمپاني Futuremark عرضه مي شود. اين نرم افزار به شما امکان چک کردن کارايي و ارزيابي قسمت هاي مختلف نرم افزاري و سخت افزاري سيستم را مي دهد. با استفاده از اين برنامه مي توانيد عملکرد دستگاه خود را بررسي کرده و اقدام به برطرف کردن مشکلات موجود کنيد. درحقيقت اين نرم افزار قادر به چک کردن بسياري از قسمت هاي مختلف نرم افزاري و سخت افزاري است و امکان کنترل و نمايش عملکرد CPU، حافظه، هارد ديسک، نرم افزارهاي مرورگر ، گرافيکي و غيره را به شما مي دهد.

همچنين به کمک اين نرم افزار مي توانيد به سرعت کار با نرم افزارها و يا رخدادهاي مختلف سيستم عامل ويندوز نيز پي ببريد، به عنوان مثال به کمک اين برنامه شما حتي قادر خواهيد بود تا سرعت بارگذاري يک صفحه وب را اندازه گيري نماييد. نرم افزار PCMark Vantage Pro قادر است تمام سيستم تان را آناليز کند و نتايج بدست آمده را به صورت تصاوير گرافيکي به تمام نقطه ضعف هاي موجود نشان دهد و در پي آن راهکارهايي را براي بهينه سازي و يا رفع مشکل به شما ارائه مي دهد. در اين برنامه مجموعه ايي از تست هاي مختلف گنجانده شده است از دسته بندي و تنظيم بازيهاي رايانه ايي گرفته تا اندازه گيري سرعت هارد ديسک. خاطرنشان مي کنيم که اين نرم افزار مي تواند عملکرد سيستم شما را در اجراي فايلهاي صوتي و تصويري HD ارزيابي کند، ضمن اينکه از قابليت تست آنلاين نيز پيشتيباني مي کند.

باتوجه به اينکه کاربران همواره به دنبال نرم افزارهايي هستند که به وسيله آنها بتوانند سيستم خود را به صورت کامل در اختيار داشته باشند، کمپاني Futuremark اين فرصت را به آنها مي دهد تا بتوانند سخت افزار سيستمي خود را با PCMark Vantage کنترل نمايند. اين برنامه به منظور کنترل کارايي سخت افزاري و نرم افزاري سيستم ها طراحي شده است و قادر است با ارائه جزئيات سيستمي و نرم افزاري رايانه، کاربران را در کنترل بهتر و کارايي قسمت هاي مختلف ياري نمايد.

با استفاده از اين نرم افزار، شما مي توانيد سيستم خود را محک بزنيد، ارزيابي کنيد و نيز قدرت پردازشي آنرا با سيستم هاي ديگر مقايسه کنيد. علاوه بر آن، اطلاعات به دست آمده از اين نرم افزار مي تواند توسط شرکتهاي توليد کننده سخت افزار، مجلات کامپيوتري، افراد حرفه اي و مبتدي مورد استفاده قرار گيرد. يکي از مزاياي اين نرم افزار اينست که در نتيجه ي تست آن اطلاعاتي در زمينه هاي مختلف از قبيل قدرت نمايش و ويرايش تصاوير، فيلم و صوت، انتقال اطلاعات در بستر مادربرد، امنيت و ... بدست خواهيد آورد. با مقايسه امتياز داده شما از طريق اين نرم افزار به سيستمهاي ديگر مي توانيد بفهميد چه سخت افزاري در سيستم شما باعث کاهش کارايي و سرعت شده است و اين مانع سرعت را برطرف کنيد.

همچنين مي توانيد امتياز کسب شده سيستم و قطعات خود با را تستهاي استانداردي که در سايت شرکت سازنده اين نرم افزار قرار گرفته است مقايسه کرده و به ضعف احتمالي هر قطعه پي ببريد. اين برنامه مجموعه ايي جديد از تست هاي ارزيابي سيستم را براي جديدترين و مدرنترين سخت افزارها ارائه مي دهد. نتايج بدست آمده در يک فايل لوگ و در يک فرمت و يا در محيط مايکروسافت اکسل ذخيره مي گردد. همچنين Online Results Browser، به شما اين امکان را مي دهد تا بتوانيد نتايج ديتابيس آنلاين Futuremark را دانلود، مشاهده و يا آناليز کنيد و آنها را با سيستم هاي ديگر مقايسه کنيد .

امکانات اين نرم افزار:
- تست سيستم از نظر حافظه
- تست سيستم از نظر قدرت پخش فيلم
- تست سيستم از نظر سرعت دسترسي به اطلاعات در هارد در 6 حالت مختلف
- تست سيستم از نظر اجراي بازي
- تست سيستم از نظر سرعت انتقال داده در بستر مادربرد و رم و CPU
- تست CPU از نظر قدرت فشرده سازي اطلاعات
- تست CPU از نظر سرعت به رمز درآوري اطلاعات
- تست CPU از نظر قدرت پردازش صدا
- تست CPU از نظر قدرت رندر فيلم
- تست CPU از نظر قدرت پردازش متن و کار با صفحات وب
- تست کارت گرافيک از نظر قدرت پخش فيلم و اجراي بازي
- امکان مقايسه امتياز سيستم خودتان با بيش از 20.000.000 نتيجه در اينترنت
و ...

نکات نرم افزاري سيستم:
• نسخه 32 بيت PCMark Vantage بر روي دو نسخه 32 و 64 بين ويندوز ويستا قابل اجرا مي باشد.
• نسخه 64 بيت PCMark Vantage فقط بر روي نسخه 64 بيت ويندوز ويستا نصب مي گردد.
• اين بسته حاوي نرم افزار Microsoft DirectX August 2007 Redistributable مي باشد.
• نرم افزار Microsoft Visual C++ 2005 SP1 Redistributable x86/x64 در اين بسته موجود است.

سيستم مورد نياز اصلي براي نرم افزار PCMark Vantage:
• کارت گرافيک Shader Model 2.0
•ا 1.7 گيگ فضاي خالي هارد بهمراه فايل سيستم NTFS
• حافظه 1024 MB
• نرم افزار ويندوز مديا پلير 11
• آخرين آپديت DirectX براي ويندوز ويستا
• نرم افزار مايکروسافت اينترنت اکسپلورر نسخه 7 به بالا

1. اين نرم افزار توسط کاملا تست شده و مطمئن مي باشد.
2. جهت تهيه نسخه اصلي و مطمئن اين نرم افزار درهنگام خريد به هولوگرام توجه کنيد.
3. نرم افزار PCMark Vantage Pro نرم افزاري قدرتمند جهت تست وارزيابي سيستم مي باشد.
4. کليه مراحل نصب توسط تست شده مي باشد.
5. اين نرم افزار به راحتي قابل نصب مي باشد وشماره سريالهاي لازم جهت راه اندازي نرم افزار در يک پوشه جداگانه قرار گرفته است
شامل يک عدد دي وي دي مي باشد


قيمت: 2500 تومان
لطفاً براي خريد نرم افزار قدرتمند تست و ارزيابي سيستم(PCMark 2011 ) اورجينال روي تصوير زير کليک کنيد.

خريد نرم افزار قدرتمند تست و ارزيابي سيستم(PCMark 2011 ) اورجينال





ارسال توسط رضایی

نرم افزار قدرتمند ساخت اشکال سه بعدي ساختماني(Google SketchUp 8) اورجينال


نرم افزار قدرتمند ساخت اشکال سه بعدي ساختماني(Google SketchUp 8) اورجينال


قابل نصب روي سيستم هاي Apple
- نگارش کامل Google Sketchup Pro 8 همراه با V-Ray
- همراه با V-ray و Sketchy Physics
- کاملترين Materials سازگار با Sketchup
- مجموعه اي از Components قابل استفاده در Sketchup

نرم افزار Google Sketchup که توسط يکي از بزرگترين شرکتهاي توليد کننده نرم افزار يعني گوگل طراحي شده در زمينه ساخت اشکال سه بعدي ساختماني قابليتهاي ارزنده ايي به مهندسين عرضه مي کند. اين نرم افزار ساده ترين راه دسترسي به مجموعه عظيم سورس هاي هندسي گوگل را فراهم مي نمايد. در اين برنامه ابزارهاي جديد ساختماني، قابليتهاي ميزان سازي دقيق، و مدلهاي سه بعدي زيبا معرفي شده است. اين نرم افزار قدرتمند در زمينه طراحي هاي سه بعدي براي ايجاد طرح هاي سه بعدي چند حالته ساختماني، عملکرد منحصر به فردي دارد. بعلاوه قابليت هاي بسيار زيادي را در زمينه ايجاد محيط هاي مجازي سه بعدي ساختماني به کاربران مي دهد. با کمک اين نرم افزار کاربران مي توانند اقدام به ساخت و طراحي، ايجاد تغييرات و ويرايش مدل هاي سه بعدي نمايند. از ويژگيهاي ديگر آن مي توان به توانايي هاي مختلف نظير ايجاد طراحي هاي 2 بعدي، ساخت مدل هاي هوشمند با قابليت ايجاد نماها و زاويه هاي مختلف و ... اشاره نمود.

اين نرم افزار با ارائه ابزارهاي کارآمد و قابليتهاي متنوع در زمينه ساخت اشكال سه بعدي يکي از برترين برنامه هاي موجود مي باشد، که با استفاده از آن مي توانيد به روش بسيار ساده و تنها با زدن چند كليك اشكال هندسي موردنظر خود را به بهترين شكل ممكن طراحي كنيد.نرم افزار Google SketchUp به شما اين امکان را مي دهد تا طرح كلي يك خانه، كارخانه، كشتي، سفينه فضايي و ساير اجسام را تهيه و رنگ آميزي نماييد. کمپاني گوگل جهت آشنايي کاربران آرشيو مدل هاي پيش ساخته ايي را در سايت رسمي اين نرم افزار معرفي کرده تا به علاقه مندان فرصتي بدهد بدون اتلاف وقت، اشكال مورد نظر خود را تهيه کنند. يکي ديگر از قابليتهاي اين برنامه افزودن ابعاد، جزئيات، بافت و ...به مدلهاي خود است. همچنين مي توانيد مدل ساخته شده خود را در نرم افزار Google Earth وارد کرده و يا با ديگران به اشتراک بگذاريد .

اگر تابحال با ساير برنامه هاي مدلسازي سه بعدي کار کرديد، با SketchUp به تجربه تازه ايي دست خواهيد يافت، بطوري که تفاوت آنرا با برنامه هاي ديگر بوضوح احساس خواهيد کرد. اين برنامه به شما کمک مي کند تا مستقيماً مدلهاي ساخته شده توسط کاربران ديگر را وارد کنيد. بطور مثال با زدن کليد File > 3D Warehouse > Get Models و بازکردن پنجره جستجوي گوگل مدلهاي فوق العاده ايي را مشاهده خواهيد کرد. در اينجا انواع و اقسام ساختمان هاي عمومي، مانند ايستگاه پليس و آتش نشاني، ساختمانهاي مشهوري همچون ST Peter در رم، Tower Bridge در لندن و درختان و حصارهاي مختلف را خواهيد ديد. اين برنامه به شما کمک مي کند مدلهاي سه بعدي خود را در فرمت رايج 3DS وارد کنيد و با هزاران نمونه و مثالهاي زيباي آنلاين آشنا گرديد. درصورتي که بخواهيد اشکال دوبعدي خود را به سه بعدي تبديل کنيد، نياز به انجام مراحل پيچيده نداريد، فقط کافيست کليدي را بزنيد و موس را تکان دهيد، خواهيد ديد که بطور خودکار اين کار انجام مي شود.

اين نرم افزار کليه ابزار لازم براي طراحي سه بعدي را که در نرم افزارهاي مشابه وجود دارد، در اختيار شما قرار مي دهد، همچنين حاوي تعداد بيشماري ويژگيها و قابليتهاي متنوع است که از ميان آنها مي توان به کادربندي دقيق، رنگ بندي جذاب و بافت مناسب، سايه گذاري واقع گرايانه با لايه هايي که به مديريت کردن بهتر مدلهاي پيچيده کمک مي کند اشاره کرد.

شما همچنين مي توانيد با استفاده از اين ابزار انيميشن هاي جالبي را خلق کنيد و براي مشاهده راحت تر ديگران طرح خود را به شکل سه بعدي اش يا تصاوير TIFF, JPG و يا PNG استخراج کرد. از قابليتهاي ديگر اين برنامه مي توان به موقعيت هندسي مدل با نقشه هاي گوگل، زمين رنگي و سه بعدي، قابليت ايجاد مدلها توسط تصاوير ترسيم شده و مشخصه Building Maker اشاره کرد. در واقع Building Maker به شما کمک مي کند تا ساختمانهاي سه بعدي را از تصاوير موجود در Google Earth خلق کنيد. بعبارت ديگر، ساخت مدلهاي ساختماني با مشارکت Google Earth يکي از عمده ترين تغييرات ارائه شده در اين نسخه است. در بخشي ديگر از اين برنامه امکان مشاهده پيش نمايش تصوير در پنجره Scenes برايتان فراهم شده است.

ابزار Push/Pull اين برنامه با تصوير از پيش انتخاب شده نيز کار مي کند و به روش مشابه دو فرمان Move/Copy عمل مي کند. اين برنامه همچنين شمارش تعداد پايه هاي صفحه را در بخش هايي از مدل برايتان ساده مي کند. با استفاده از اين نرم افزار قادر خواهيد بود برخلاف نسخه هاي قبلي، دو مولفه را در يک موقعيت قرار دهيد، و همچنين از امکانات ابزار Trim بهره ببريد.

در اين برنامه مجموعه ايي از ابزارهاي قدرتمند براي افزودن و کم کردن مدلها ارائه شده که عبارتند از:
o ابزار Union براي اضافه کردن دو يا چند شکل به يکديگر
o ابزار Intersect تقسيم کردن شکل
o ابزار Subtract براي تبديل شکل به يک کاتر فايل کوچک کوکي 3D
o ابزار Trim براي پاک کردن تکه ايي از شکل بدون حذف شکل اوليه
o ابزار Split براي همپوشي دو تکه از شکل و ساخت شکل جديد

امکانات نرم افزار Google SketchUp 8 :
- امکان خلق، تغيير، چرخش و تغيير مقياس اشکال هندسي
- توانايي کار با برش مدلها
- قابليت اضافه کردن بافت هاي جديد به مدلها يا ساخت بافت جديد
- امکان افزودن اجزاي جديد مانند ماشين، درخت، در، پنجره و ... به مدل خود يا ساخت جزء جديد
- اضافه کردن سايه براي هر مدلي بر روي زمين
- شبيه سازي محلهاي مختلف دوربين
- قابليت ساخت تورهاي مجازي
- ساخت آموزشهاي مرحله به مرحله و تعاملي
- وارد کردن تصاوير دو بعدي در فرمت هاي مختلف JPG و PNG و ...
- وارد کردن فرمت هاي سه بعدي از نرم افزارهاي Maya و 3ds Max و ..
- توانايي استخراج عکسهاي دو بعدي از مدلهاي شما
- استفاده از زبان برنامه نويسي Ruby
- ساخت انيميشن و استخراج آن به صورت AVI و MOV
- امکان دريافت و استخراج اطلاعات GIS
- امکان استخراج تصاوير با ابعادي بزرگتر از صفحه نمايش

شامل يک عدد دي وي دي مي باشد


قيمت: 2500 تومان
لطفاً براي خريد نرم افزار قدرتمند ساخت اشکال سه بعدي ساختماني(Google SketchUp 8) اورجينال روي تصوير زير کليک کنيد.

خريد نرم افزار قدرتمند ساخت اشکال سه بعدي ساختماني(Google SketchUp 8) اورجينال





ارسال توسط رضایی

نرم افزار ساخت بنر اينترنتي (همراه با آموزش تصويري فارسي)


نرم افزار ساخت بنر اينترنتي (همراه با آموزش تصويري فارسي)


نرم افزار ساخت بنر اينترنتي (همراه با آموزش تصويري فارسي)
براي موفقيت در عرصه بازار کلان خريد و فروش اينترنتي ، تبليغات حرف اول و آخر را مي زند.
از مهمترين و جذاب ترين ارکان تبليغات بنر هاي تبليغاتي مي باشد که موجب مي شود مشتري يا مخاطب بر روي آن کليک کند.

در اين مجموعه آموزش ساخت حرفه اي بنر هاي متحرک و چشمک زن را مي آموزيد..

آموزش تصويري طراحي و ساخت بنر تبليغاتي مخصوص وبسايت ها و وبلاگ ها به همراه نرم افزار هاي مربوطه به صورت کاملا حرفه اي و پيشرفته

آموزش ساخت بنرهاي جذاب و چشمک زن
آموزش کاهش حجم تصاوير و بنر ها بدون افت کيفيت آنها و آماده سازي جهت نصب در وبسايت ها و وبلاگ هاي تبليغاتي
و…

به صورت کاملا تصويري و به زبان فارسي

تبليغات جذاب تهيه کنيد و طعم ثروت اينترنتي را همين حالا بچشيد


توجه :کليه محصولات اين فروشگاه (TT) طبق موازين جمهوري اسلامي ايران عرضه و حقوق کپي رايت نيز رعايت شده است و بر روي CD و DVD هاي اورجينال و با بسته بندي ويژه فروشگاه و کيفيت بالا براي فروش عرضه شده اند.




قيمت: 6000 تومان
لطفاً براي خريد نرم افزار ساخت بنر اينترنتي (همراه با آموزش تصويري فارسي) روي تصوير زير کليک کنيد.

خريد نرم افزار ساخت بنر اينترنتي (همراه با آموزش تصويري فارسي)





تاریخ: چهار شنبه 7 تير 1391برچسب:دانلود نرم افزار, دانلود نرم افزار,نرم افزار ها,دانلود رايگان نرم افزار,دانلود نرم افزار گرافيک علي بزرگ,دانلود نرم افزار ساخت آهنگ,نرم افزار ساخت تم سوني اريكسون جديد,نرم افزار ساخت تم نوکيا,دانلود نرم افزار ساخت,خريد اينترنتي نرم افزار ساخت موزيك,آموزش ساخت بنر تبليغاتي,فروش سيدي آموزش ساخت بنر تبليغاتي,دانلود نرم افزار ساخت بنر وبلاگ,ساخت بنر انيميشن,ساخت بنر گيف,ساخت بنر هدر قالب رايگان,ساخت بنر هاي تبليغاتي طراحي, " ",طراحي بنر فروشگاه اينترنتي نرم افزار,فروشگاه اينترنتي نسيم ياس,فروشگاه اينترنتي تک سبد,مركز خريد اينترنتي البسکو کام,فروشگاه اينترنتي ارادو,نوين فروش, سرعت همراه آموزش فروش ويژه,خريد سيدي آموزش تصويري گيتار الکتريک,خريد ارزان قيمت آموزش تصويري تار,خريد سيدي آموزش تصويري پيانو,خريد سيدي آموزش فارسي تصويري تعمير لپ,خريد بسته آموزش تصويري فارسي آموزش,کارت هديه خريد فارسي,خريد فارسي ساز ويندوز,معايب خروجي خريد فارسي,مزاياي استفاده خروجي خريد فارسي,بازي مسابقه ماراتون خريد فارسي,,
ارسال توسط رضایی

آموزش مولتي مديا بيلدر Multimedia Builder


آموزش مولتي مديا بيلدر Multimedia Builder


آموزش مالتي مديا بيلدر Multimedia Builder

آموزش مالتي مديا بيلدر Multimedia Builder



نرم‌افزار بسيار قدرتمند ساخت اتوران که در زمينه‌هاي بسياري کاربرد دارد.



اين مجموعه در ?? بخش و شامل ??? درس مي باشد.



آموزش مالتي مديا بيلدر Multimedia Builder







شماره مجوز: ???/?????


توجه :کليه محصولات اين فروشگاه (TT) طبق موازين جمهوري اسلامي ايران عرضه و حقوق کپي رايت نيز رعايت شده است و بر روي CD و DVD هاي اورجينال و با بسته بندي ويژه فروشگاه و کيفيت بالا براي فروش عرضه شده اند





قيمت: 6000 تومان
لطفاً براي خريد آموزش مولتي مديا بيلدر Multimedia Builder روي تصوير زير کليک کنيد.

خريد آموزش مولتي مديا بيلدر Multimedia Builder





ارسال توسط رضایی

طراحي و ساخت آرم ولوگو


طراحي و ساخت آرم ولوگو


مجموعه اي از قويترين و معروفترين نرم افزارهاي طراحي لوگو و آرم

مجموعه اي کامل از لوگوهاي شرکتي اکثر کمپاني ها با خاصيت برداري

مجموعه کامل لوگوي اکثر تيم هاي فوتبال ملي و باشگاهي جهان

مجموعه لوگوهاي آماده و متنوع

اين مجموعه شامل نرم افزارهاي زير مي باشد

??? PSD Logo
3500 Logo
9825 Corporate Vector Logos
AAA Logo Creator
AAA Logo Software V1.22
AAA Logo v1.2
Football Logos EPS
GreenBox Logo Maker 1.0

logo amade be kar
Logo collection
Logo Design Studio 2005
Logo Design Studio v3.1.0.0.Retail
Logos & Identities
The Logo Creator 4.1 Mega Pack Full
The Logo Creator 5.0

شرح يکي از نرم افزارها



رم‌افزار AAA Logo يکي از بهترين و قدرتمندترين نرم‌افزارهاي طراحي آرم و لوگو در جهان است که با امکانات و ابزارهاي ويژه خود طراحي آرم‌هاي منحصربه‌فرد را براي شما آسان مي‌کند! استفاده از اين نرم‌افزار بسيار ساده است و حتي کاربران تازه‌کار رايانه نيز مي‌توانند از آن استفاده کنند. براي به‌کارگيري اين برنامه، کاربر به دانش ويژه‌اي نياز نخواهد داشت، مگر خلاقيت ذهني در ترکيب اشکال کنار يکديگر و به‌وجود آوردن يک آرم جذاب و حرفه‌اي!


فقط لوگو؟ … نه!

با کمکAAA Logo کاربر مي‌تواند تقريبا هر طرح مختص وب سايت، طرح‌هاي تجاري، طرح‌هاي با کيفيت بالا مختص چاپ و … را ايجاد کند.

ساخت لوگو، بنر، دکمه، آيکون و … با رنگ هاي زيبا، طيف رنگ هاي متنوع، سايه ها و انعکاس هاي خيره کننده از ويژگي هاي بارز اين نرم‌افزار قدرتمند است.

طراحي کارت ويزيت، سربرگ، پوستر و ديگر نوشت‌افزارهاي تجاري از ديگر امکاناتي است که توسط اين نرم‌افزار در اختيار کاربران قرار مي‌گيرد و وي مي‌تواند آنها را توسط ديگر نرم‌افزارهاي گرافيکي يا AAA Logo به چاپ برساند.

طراحي در هر زمينه‌

انتخاب موضوعات و الگوهاي طراحي در اين نرم‌افزار از حوزه‌هاي گوناگون و با توجه به تحقيقاتي دقيق صورت گرفته است. الگوهاي طراحي موجود در اين نرم‌افزار در زمينه‌هاي گوناگوني همچون فناوري، مالي، مراقبت‌هاي پزشکي، تجاري، آموزشي، حمل‌ونقل، جهانگردي، گردشگري، سازماني، ورزشي، خوراک و پوشاک قابل استفاده است که در انتخاب آنها سعي شده است تا از بهترين و حرفه‌اي ترين طرح‌ها کمک گرفته شود.

تصاوير حرفه‌اي با چند کليک‌

از حالا و با کمک اين نرم‌افزار همه افراد بدون در نظر گرفتن خلاقيتشان مي‌توانند با ترکيب اشکال و متون، طرح‌هاي منحصربه‌فردي را تنها با چند کليک ايجاد کنند.

براي انجام اين کار کافي است که ابتدا طرح پايه دلخواه از مجموعه الگوهاي پيش‌ساخته برنامه انتخاب شود. موضوعات و اشکال موجود در لوگو ويرايش گردد و نام کمپاني و توضيح مختصر آن به لوگو افزوده شود. در نهايت کاربر افکت‌هاي مورد نظر خود را اعمال کرده و نسبت به چاپ طرح ايجاد شده اقدام کند.

شروع بدون آموزش‌

براي استفاده از اين نرم‌افزار و خلق تصاوير منحصر به‌فرد توسط آن، فقط به چند دقيقه زمان نياز است. اشتباه نکنيد! اين نرم‌افزار راهنماي استفاده‌اي را در اختيار کاربر قرار نمي‌دهد!

طراحي محيط اين برنامه به‌قدري دقيق صورت گرفته است که براي استفاده از آن تنها بايد الگوي دلخواه خود را انتخاب کنيد، دکمه‌ها را بفشاريد و ماوس را حرکت دهيد … پس از چند دقيقه لوگوي خود را ببينيد و به طراحي زيبايتان افتخار کنيد.


توجه :کليه محصولات اين فروشگاه (TT) طبق موازين جمهوري اسلامي ايران عرضه و حقوق کپي رايت نيز رعايت شده است و بر روي CD و DVD هاي اورجينال و با بسته بندي ويژه فروشگاه و کيفيت بالا براي فروش عرضه شده اند.
شماره مجوز 155/8754653




قيمت: 6000 تومان
لطفاً براي خريد طراحي و ساخت آرم ولوگو روي تصوير زير کليک کنيد.

خريد طراحي و ساخت آرم ولوگو





ارسال توسط رضایی

Sound Forge 10


Sound Forge 10


Sound Forge 10 از قدرتمندترين نرم افزارهاي ساخت و ويرايش موزيک و آهنگ از کمپاني SONY

با استفاده از اين نرم افزار مي توانيد هر ويرايش را روي فايلهاي صوتي انجام دهيد . مي توانيد فايلهاي آهنگ و موسيقي خود را برش داده و به هم چسبانده و قسمتي از يک فايل را حذف کنيد .مي توانيد نويز و پارازيت صدا را کاهش دهيد کيفيت آن را بالاببريد آن را افکت گذاري و ليزري کنيد

امکانات نرم افزار Sony Sound Forge Pro 10.0a Build 425 :
- ضبط چند کاناله صدا
- ويرايش دقيق و صدم ثانيه اي فايلهاي صوتي
- حفظ کيفيت صدا بعد از ويرايش
- اعمال بيش از 40 افکت مختلف صوتي بر روي قايلهاي موزيک
- هماهنگ سازي صدا و فيلم به صورت فريم به فريم
- خروجي صداي Dolby Digital
- سازگاري کامل با ويندوز ويستا
- ساخت صداهاي تکرار شونده
- کاهش نويز و پارازيت صدا و افزايش کيفيت آن
- افزايش شدت و قوت صدا با افزايش دسيبل





توجه :کليه محصولات اين فروشگاه (TT) طبق موازين جمهوري اسلامي ايران عرضه و حقوق کپي رايت نيز رعايت شده است و بر روي CD و DVD هاي اورجينال و با بسته بندي ويژه فروشگاه و کيفيت بالا براي فروش عرضه شده اند.






قيمت: 10000 تومان
لطفاً براي خريد Sound Forge 10 روي تصوير زير کليک کنيد.

خريد Sound Forge 10





تاریخ: چهار شنبه 7 تير 1391برچسب:,
ارسال توسط رضایی

Autodesk 3d Max 2012


Autodesk 3d Max 2012


نرم افزار Autodesk 3ds Max Collection 2012
32, 64 بيتي
قوي ترين برنامه طراحي سه بعدي و انيميشن سازي
نرم افزار Autodesk 3ds Max Collection 2012 32, 64 بيتي

در ادامه با برخي از قابليت هاي 3Ds Max 2012 آشنا مي شويم :
استفاده از View Port هاي جديد به منظور افزايش کارايي و کيفيت تصوير
دارابودن کاملترين مجموعه ابزارها و امکانات مدل سازي سه بعدي
ارائه بيش از 80 بافت ( Texture ) جديد
Autodesk 3ds Max Collection 2012 32, 64 بيتي
قابليت هاي بسيار مناسب 3D MAX به منظور اعمال رنگ ها و بافت ها
برخورداري از قابليت هاي Rigid Body Dynamics
برخورداري از قابليت ها و مجموعه ابزارهاي کامل متحرک سازي سه بعدي
برخورداري از قابليت iray Renderer در 3D MAX
نرم افزار Autodesk 3ds Max Collection 2012

قابليت هاي ويژه اعمال افکت هاي پويا و شبيه سازي هاي مختلف
قابليت هاي توسعه يافته کار با نرم افزار هاي Autodesk Motion Builder ، Autodesk Softimage ،
Autodesk MudBox و ...
قابليت هاي بسيار جديد و توسعه يافته 3DS MAXبه منظور انجام طراحي هاي صنعتي
برخورداري از قابليت هاي متنوع رندر
قابليت هاي توسعه يافته UVW UnWrapping
پشتيباني از Vector Displacement Map



Autodesk 3ds Max 2012
برخورداري از قابليت هايي ويژه کار گروهي بر روي پروژه ها در 3DS MAX

نام محصول: نرم افزار Autodesk 3ds Max Collection 2012 32, 64 بيتي

همراه با راهنماي تصويري و مرحله به مرحله نصب و اکتيو کردن برنامه ها به فارسي




توجه :کليه محصولات اين فروشگاه (TT) طبق موازين جمهوري اسلامي ايران عرضه و حقوق کپي رايت نيز رعايت شده است و بر روي CD و DVD هاي اورجينال و با بسته بندي ويژه فروشگاه و کيفيت بالا براي فروش عرضه شده اند.






قيمت: 12000 تومان
لطفاً براي خريد Autodesk 3d Max 2012 روي تصوير زير کليک کنيد.

خريد Autodesk 3d Max 2012





تاریخ: چهار شنبه 7 تير 1391برچسب:,
ارسال توسط رضایی

مجموعه کورل 2011


مجموعه کورل 2011




مجموعه کورل از قدرتمندترين نرم افزارهاي گرافيکي با قابليت هاي برداري ويژه
- Corel Draw Suite X5
- Corel Draw Suite X4
- Corel Draw Suite X3
- Corel Draw 12
- Corel Draw 11
- Corel Draw 10
- Corel Draw 9
- Corel Draw 8



توجه :کليه محصولات اين فروشگاه (TT) طبق موازين جمهوري اسلامي ايران عرضه و حقوق کپي رايت نيز رعايت شده است و بر روي CD و DVD هاي اورجينال و با بسته بندي ويژه فروشگاه و کيفيت بالا براي فروش عرضه شده اند.






قيمت: 12000 تومان
لطفاً براي خريد مجموعه کورل 2011 روي تصوير زير کليک کنيد.

خريد مجموعه کورل 2011





ارسال توسط رضایی

مجموعه بهترين وکتورهاي رويايي


مجموعه بهترين وکتورهاي رويايي


مجموعه بهترين وکتورهاي رويايي

در اين مجموعه زيباترين و حرفه اي ترين وکتورها تدوين شده و به صورت يک DVD عرضه مي گردد .

در اين مجموعه :

* بنرهاي وکتور
* گياهان و بته هاي وکتور
* انواع گل و بوته
* قاب گل و بوته
* بک گراند
* ترکيب هاي خط و طرح
* آبجکت وکتور
* دود وکتور

و صدها وکتور در زمينه هاي مختلف را خواهيد داشت .

ليست تصاوير کوچک آلبوم ها در فايل pdf قابل مشاهده است .

وکتور رويايي





توجه :کليه محصولات اين فروشگاه (TT) طبق موازين جمهوري اسلامي ايران عرضه و حقوق کپي رايت نيز رعايت شده است و بر روي CD و DVD هاي اورجينال و با بسته بندي ويژه فروشگاه و کيفيت بالا براي فروش عرضه شده اند.






قيمت: 7500 تومان
لطفاً براي خريد مجموعه بهترين وکتورهاي رويايي روي تصوير زير کليک کنيد.

خريد مجموعه بهترين وکتورهاي رويايي





ارسال توسط رضایی